Page 3 - دوره های آموزشی مرکز تحقیقات فرآوری مواد کاشی گر
P. 3

‫مدلی برای ارتباط دانشگاه و صنعت ‪ :‬تجربه ‪ 15‬ساله‬

              ‫نام مدرس‪ :‬دكتر بنيسي )‪(Website: Banisi.ir) - (E-mail: Banisi@mail.uk.ac.ir‬‬
                                                                                     ‫مدت دوره ‪ :‬یک روزه‬

                                                                                                    ‫اهداف دوره‬

‫بالا بردن سطح آگاهي و به روز نمودن اطلاعات كاركنان واحدهای صنعتي از ضروریات گسترده كردن فعاليت های‬
‫پژوهشي است‪ .‬این ارتقای علمي از طریق آموزش های مختلف بستر مناسبي را جهت ایجاد انگيزه و شروع پژوهش‬
‫در سطوح پایين تر هرم نيروی انساني سازمان فراهم مي نماید‪ .‬تجربه نشان داده است كه افزایش آگاهي كاركنان‬
‫به طریق مستقيم به شيوه برگزاری كلاس های معمول آموزشي نسبت به روش های غير مستقيم كه از طریق ارائه‬
‫مطالعات موردی و بحث وگفتگو انجام مي شود از كارایي كمتری برخوردار است‪ .‬در این دوره تجربيات ‪ 15‬ساله‬

                    ‫ارتباط تنگاتگ با صنعت فرآوری كشور به همراه چالش ها و فرصت ها پيش رو ارائه مي شود‪.‬‬

                                                                                          ‫سر فصل مطالب دوره‬

                                                                  ‫‪ -‬مراحل فعاليت های پژوهشي در صنعت‬
                                                                                      ‫‪ -‬پژوهش مشاركتي‬

                                                         ‫‪ -‬مدیریت دقيق و هوشمندانه فعاليت های پژوهشي‬
                                                                     ‫‪ -‬ایجاد تغييرات بنيادی در خط توليد‬

             ‫‪ -‬ارزش گذاری عملکرد واحد تحقيقاتي با تکيه بر شناخت و رفع مشکلات‪ ،‬نوآوری ها و بهينه سازی‬
                                        ‫‪ -‬متناسب كردن برنامه های پژوهشي با توجه به سطح آگاهي كاركنان‬
                                           ‫‪ -‬بکار گيری آموزش الکترونيکي جهت ارتقای دانش فني كاركنان‬
                                                       ‫‪ -‬آموزش مهندسي مشتری مدار در قرن بيست و یکم‬
                                                              ‫‪ -‬شرایط تحقق آموزش مهندسي مشتری مدار‬
                                                               ‫‪ -‬اهداف مدل آموزش مهندسي مشتری مدار‬
                                                           ‫‪ -‬خصوصيات مدل آموزش مهندسي مشتری مدار‬
                                             ‫‪ -‬ویژگيهای فارغ التحصيلان مدل آموزش مهندسي مشتری مدار‬
                                                               ‫‪ -‬ارزیابي مدل آموزش مهندسي مشتری مدار‬
   1   2   3   4   5   6   7   8