Page 3 - دوره های آموزشی مرکز تحقیقات فرآوری مواد کاشی گر
P. 3
مدلی برای ارتباط دانشگاه و صنعت :تجربه 15ساله
نام مدرس :دكتر بنيسي )(Website: Banisi.ir) - (E-mail: Banisi@mail.uk.ac.ir
مدت دوره :یک روزه
اهداف دوره
بالا بردن سطح آگاهي و به روز نمودن اطلاعات كاركنان واحدهای صنعتي از ضروریات گسترده كردن فعاليت های
پژوهشي است .این ارتقای علمي از طریق آموزش های مختلف بستر مناسبي را جهت ایجاد انگيزه و شروع پژوهش
در سطوح پایين تر هرم نيروی انساني سازمان فراهم مي نماید .تجربه نشان داده است كه افزایش آگاهي كاركنان
به طریق مستقيم به شيوه برگزاری كلاس های معمول آموزشي نسبت به روش های غير مستقيم كه از طریق ارائه
مطالعات موردی و بحث وگفتگو انجام مي شود از كارایي كمتری برخوردار است .در این دوره تجربيات 15ساله
ارتباط تنگاتگ با صنعت فرآوری كشور به همراه چالش ها و فرصت ها پيش رو ارائه مي شود.
سر فصل مطالب دوره
-مراحل فعاليت های پژوهشي در صنعت
-پژوهش مشاركتي
-مدیریت دقيق و هوشمندانه فعاليت های پژوهشي
-ایجاد تغييرات بنيادی در خط توليد
-ارزش گذاری عملکرد واحد تحقيقاتي با تکيه بر شناخت و رفع مشکلات ،نوآوری ها و بهينه سازی
-متناسب كردن برنامه های پژوهشي با توجه به سطح آگاهي كاركنان
-بکار گيری آموزش الکترونيکي جهت ارتقای دانش فني كاركنان
-آموزش مهندسي مشتری مدار در قرن بيست و یکم
-شرایط تحقق آموزش مهندسي مشتری مدار
-اهداف مدل آموزش مهندسي مشتری مدار
-خصوصيات مدل آموزش مهندسي مشتری مدار
-ویژگيهای فارغ التحصيلان مدل آموزش مهندسي مشتری مدار
-ارزیابي مدل آموزش مهندسي مشتری مدار